Za nami 12. edycja plebiscytu Dobry Produkt 2021, podczas którego Grupa PTWP, wydawca magazynu „Rynek spożywczy” oraz redakcje serwisów branżowych wyróżniły producentów i produkty branży FMCG za ich jakość, innowacyjność lub kultywowanie tradycji i regionalnej receptury.

Laureaci wspomnianego konkursu wyłaniani są przez jury, których członkowie należą do takich redakcji serwisów, jak:

  • portalspozywczy.pl
  • dlahandlu.pl
  • oraz horecatrends.pl

Co więcej, komisję współtworzą także naukowcy i eksperci, tj. szefowie kuchni oraz influencerzy kulinarni.

Uczestnikami konkursu są producenci, przetwórcy i dystrybutorzy żywności. Celem eventu jest przede wszystkim wskazanie oraz nagrodzenie najciekawszych produktów spożywczych, dzięki którym dochodzi do widocznych zmian w obrębie przemysłu i handlu gastronomicznego. Nagrodę otrzymuje łącznie 15 produktów.

Logo „Dobry Produkt” widoczny na opakowaniach poszczególnych produktów ma za zadanie pomagać konsumentom wybierać spośród wielu propozycji tę najlepszą, wyróżnioną nagrodą.

 

Nagrody wręczono podczas uroczystej gali XIV Forum Rynku Spożywczego i Handlu / Food Market & Retail Forum, która odbyła się 8-9 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Zobacz certyfikat